RSS

Top 5 nutrimente pentru organism

08 Mai

 Vitamina C. Stiu despre ea inca din copilarie cand bunica imi taia felii de lamaie pe care le lasa la macerat in miere, doar doar imi asigura necesarul de vitamina C.

 

 

Antioxidantul e necesar pentru functionarea optima a creierului si ne mentine ridicat volumul de energie. In plus poate reduce colesterolul.

O gasiti in papaya, ardei gras, patrunjel si lamaie.

 

 

Acidul folic extrem de necesar femeilor insarcinate. De ce este atat de important acidul folic ? Joaca un rol esential in aparitia de noi celule si reduce riscul de atac de cord.

 

 

Daca va plac nucile, guliile si cerealele, il gasiti acolo.

 

Calciu  in afara de rolul pe care il joaca in mentinerea oaselor si a dintilor in stare optima, calciul ajuta la prevenirea cancerului la san.

Il gasesti in lapte, migdale si varza

 

Acizi Omega 3 sunt extrem de importanti deoarce reduc riscul de accident vascular cerebral si tensiunea arteriala.

II gasim in somon, ton , hamsii si hering.

 

 

Magneziul, mineralul care ajuta la cresterea oaselor si mentine nervii si muschii intr-o forma buna. Nu il luati daca aveti insuficienta renala, avertizeaza medicii.

 

Magneziul se gaseste atat în legumele verzi si fructele de mare, cat si în untul de arahide.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 8 Mai 2012 în Fructe

 

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: