RSS

Un ten strălucitor

12 Mai

Dr. Oz: Ce să mănânci ca să ai un ten strălucitor

Secretul unui ten strălucitor constă în alegerile alimentare pe care le faci zilnic. Legumele şi fructele proaspete, asociate cu grăsimile sănătoase sunt cele de care are nevoie tenul tău ca să arate perfect, ne asigură doctorul Mehmet Oz.

 

 

Un ten strălucitor, perfect hidratat şi fără probleme majore este ceea ce urmărim atunci când ne cumpărăm toate produsele de îngrijire din comerţ.

Însă, de foarte multe ori, rezultatul este unul nul sau, mai rău, unul devastator pentru pielea ta din cauza combinaţiilor nocive de ingrediente pe care le conţin cremele din comerţ.

După cum dezvăluia şi Dr. Oz într-un episod al show-ului său „The Dr. Oz Show”, uleiurile vgetale presate la rece sunt considerate cele mai hrănitoare pentru ten şi împiedică apariţia prematură a ridurilor.

Câteve soluţii pe care le poţi alege sunt:

 

– uleiul de cocos

– uleiul de tamanu

– uleiul de Monoi de Tahiti

– uleiul de argan

– uleiul de jojoba

– untul de shea

– multe alte uleiuri presate la rece care asigură o hidratare optimă tenului

 

 

Hrăneşte pielea din interior!

Dar, înainte de a te îngriji de exterior este esenţial să adopţi o dietă sănătoasă dacă vrei ca tenul tău să aibă strălucire şi să radieze de sănătate. Iată care sunt recomandărie alimentare pe care le-a dezvăluit Dr. Oz în emisiunea sa.

Ce alimente nu trebuie să lipsească din dieta ta:

 
Dacă ai pielea uscată, bifează pe lista ta cele patru alimente care îţi vor hrăni tenul:

 

  • Avocado;
  • Ouă;
  • Leguminoase

  • Nuci şi alte oleaginoase în stare crudă.

 
Ca adjuvant, prepară de câteva ori pe săptămână o mască hidratantă cu miere de albine şi avocado, lasă să acţioneze 10-20 minute şi îndepărtează cu apă călduţă.

Dacă ai probleme cu ridurile, nu omite din dieta ta:

 

  • Somonul

 

 

 
Ca să-ţi protejezi pielea de razele ultraviolete care îmbătrânesc prematur pielea, nu uita să bei:

 

  • Ceai verde.

 

 
Ca să stimulezi producţia de colagen care menţine elasticitatea pielii, consumă:

 

  • Rodii.

 


Ca adjuvant, aplică brânză din soia (tofu) pe locurile cu probleme, deoarece s-a demonstrat că tofu are capacitatea de a creşte producţia de colagen.

 

Dacă ai probleme cu pungile sub ochi dimineaţa la trezire, dr. Oz recomandă să stai 10 minute cu felii de tofu sub ochi, în fiecare zi timp de două săptămâni.

 

 

 

Vitaminele esenţiale pentru piele

Cei mai importanţi nutrienţi care asigură sănătatea pielii sunt: vitaminele C, E, A şi acizii graşi omega 3.

 

  • Surse de vitamina A: morcovi, caise, papaya, spanac.
  • Surse de vitamina E: portocale, lămâi, spanac, migdale.
  • Surse de vitamina C: broccoli, legume cu frunze verzi, măceşe, cătină, mango, ardei, pătrunjel.
  • Surse de acizi graşi omega 3: peşte gras (somon, hering, sardine, macrou, anşoa), algele marine, avocado, uleiul de măsline extravirgin, nuci crude.

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 12 Mai 2012 în Fructe

 

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: