RSS

Tucuri ca să te menţii slabă

Ai reuşit să dai jos kilogramele care te incomodau, dar îţi este teamă că se vor pune din nou pe tine dacă vei începe să mănânci normal. Asta se va întâmpla cu siguranţă dacă nu adopţi un regim alimentar sănătos şi echilibrat.

.

.

1. Nu păstra în dulap hainele largi!

.

.

Păstrarea hainelor lălâi pe care le purtai înainte de a slăbi reprezintă un plan de back-up pentru situaţia în care kilogramele se întorc.

De aceea, Dr. Oz recomandă să scapi de aceste haine şi să le păstrezi doar pe cele care au măsura ta.

Acest lucru te va forţa înconştient să nu te abaţi de la planul tău.

.

.

2. Mişcă-te în fiecare zi!

.

.

Începe ziua cu un set de exerciţii care lucrează toate grupele de muşchi.

Trezirea va fi mai uşoară dimineaţa, durerile de spate mai puţin intense şi dese, iar senzaţia de a te simţi tonifiată zi de zi te va determina să continui planul început.

Chiar dacă sună crunt, trebuie să faci un efort ca să te trezeşti dimineaţa mai devreme şi să apuci să faci setul de exerciţii înainte de a merge la serviciu.

Dacă nu apuci într-o dimineaţă, nu renunţa la acest plan, ci revino la el în ziua următoare.

Nici exerciţii efectuate seara nu sunt de ignorat, în cazul în care nu reuşeşti nicicum să le faci dimineaţa.

.

.

3. Renunţă la pantalonii elastici!

.

.

Un motiv întemeiat pe care îl oferă Dr. Oz este acelă că purtând pantaloni elastici nu vei avea niciodată senzaţia că te-ai îngrăşat şi că acea pereche nu întră pe tine.

Pantalonii sunt cea mai bună metodă de a-ţi veghea silueta, de aceea aceştia nu trebuie să fie elastici ca să ascundă kilogramele care încep să se adune.

Când perechea ta favorită de blugi nu te mai încape atât de uşor este primul semnal că trebuie să ai mai multă grijă la alimentaţie.

.

.

4. Planifică ce vei mânca în următoarea zi!

.

.

Nu lăsa la voia întâmplării mesele alegerile alimentare pe care le faci.

Încearcă să planifici în fiecare zi alimentele pe care le vei consuma.

Acest obicei este cea mai bună metidă de a te împiedica să faci alegerile nesănătoase şi hipercalorice din lipsa de altceva la îndemână.

.

.

5. Nu pleca dimineaţa de acasă fără să mănânci un terci de ovăz!

.

.

Asta-ţi recomandă Dr. Oz, deoarece terciul de ovâz este foarte săţios şi va ţine de foame până la prânz.

În plus, mâncând dimineaţa nu vei fi tentată să mănânci atât de mult la masa de prânz.

.

.

6. Nu sări peste nicio masă!

.

Organismul tău va arde mai greu caloriile dacă omiţi una dintre mesele principale din timpul zilei.

Aşa că nu face greşeala de a sări peste mesle principale şi încearcă să respecţi cât de cât orele la care mănânci.

.

.

7. Gustările au rolul de a-ţi potoli foamea

.

.

Un pumn de nuci sau seminţe în stare crudă vor alunga foamea şi vor menţine senzaţia de saţietate până la prânz fără să fii tentată să alegi alte alimente hipercalorice.

 

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: