RSS

7 obiceiuri bune pe care să le copiezi de la femeile slabe

Cum reuşesc femeile slabe să-şi menţină aceeaşi greutate corporală? Află de la celebrul Dr. Oz care sunt cele mai bune obiceiuri pe care le au femeile slabe, cu ajutorul cărora au grijă de silueta lor!

.

.

Majoritatea femeilor care îşi doresc să slăbească recunosc că după ce au reuşit să dea jos kilogramele au întâmpinat un obstacol şi mai dificil: menţinerea la greutatea ideală. Odată ce ai scăpat de kilogramele nedorite este mult mai greu să te abţii de la tot felul de tentaţii culinare, deoarece te gândeşti că acestea nu-ţi vor mai afecta silueta. Acest lucru este adevărat doar cu o singură condiţie: să nu exagerezi cu aceste pofte culinare şi să continui cu regimul alimentar sănătos pe care l-ai adoptat.

.

De regulă femeile slabe care reuşesc să se menţină aproximativ la aceeaşi greutate nu fac excese culinare foarte des, au mare grijă la alimentaţie, nu consumă multe dulciuri/produse de patiserie/sucuri carbogazoase şi se asigură că fac mişcare cu regularitate. Aceste câteva reguli de bază funcţionează în majoritatea cazurilor, însă există şi situaţii excepţionale.

.

Dr. Oz îţi recomandă următoarele 7 obieiuri bune pe care trebuie să le copiezi de la femeile slabe:

.

.

1. Exerciţii fizice în fiecare dimineaţă

.

.
Câteva exerciţii fizice efectuate cu regularitate pe stomacul gol au un rol esenţial pentru silueta ta.

Mişcarea efectuată imediat după trezire măreşte capacitatea corpului de a scăpa de depozitele de grăsime.

.

.

2. Consumă porţii mici de mâncare pe parcursul zilei

.

.
În loc să ai trei mese copioase în fiecare zi este de preferat să le porţionezi astfel încât să nu te simţi foarte sătulă de îndată ce ai terminat de mâncat.

Porţiile mici de mâncare şi mesele mai dese te vor ajuta să-ţi menţii greutatea corporală.

.

.

3. Mânâncă încet şi savurează mâncarea

În loc să mănânci pe nerăsuflate o porţie mare de mâncare este de preferat să mesteci bine fiecare îmbucătură, să savurezi alimentele şi să acorzi timp creierului să primească informaţia că eşti sătulă. Procedând în acest fel, vei simţi nevoia de a consuma porţii mai mici la fiecare masă.

.

.

4. Nu sări niciodată peste micul dejun

.

.
După un set de exerciţii fizice este esenţial să iei un mic dejun sănătos care să-ţi asigure energie pe parcursul întregii zile.

Persoanele care nu sar peste micul dejun au un risc mult mai mic de a se îngrăşa pe parcursul vieţii.

.

.


5. Ai grijă de sănătatea ta şi fă analize cu regularitate

.

.
Un set de analize efectuat o dată sau de două ori pe an, exerciţiile fizice efectuate cu regularitate şi un jurnal cu progresele pe care le-ai făcut în plan alimentar sunt câteva dintre cele mai bune obiceiuri care te vor motiva să continui cu ceea ce ai început.

.

.

6. Pe lista cu hobby-uri trebuie să le iei în considerare pe cele care implică mişcare

.

.
În general, persoanele slabe sunt foarte active şi au diverse hobby-uri care implică mişcarea, cum ar fi înotul, dansul, yoga, Pilates, ciclism, plimbările lungi şi dese, plimbările cu rolele.

.

.

7. Bea cât mai multă apă plată

.

.
Consumul regulat de apă plată sau ceaiuri din plante medicinale (neîndulcite) este unul dintre cele mai bune obiceiuri pe care persoanele slabe nu-l scapă din vedere.

Nu uita să consumi în fiecare zi aceste lichide pentru a fi hidratată şi a ajuta la eliminarea toxinelor.

 

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: